Zamieszczona poniżej informacja ma pomóc Klientom w składaniu zamówień w sklepie internetowym AUTO-COMFORT.
1. Wymagania stanowiska komputerowego.
Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) stanowisko komputerowe posiada dostęp do Internetu,
b) przeglądarka internetowa z włączoną obsługą Java i plików cookies („ciasteczek”).
2. Zakładanie konta w Sklepie – REJESTRACJA.
Zamówienia w Sklepie może składać Użytkownik posiadający konto (zarejestrowany), jak też Użytkownik nieposiadający takiego konta (niezarejestrowany). Użytkownik niezarejestrowany nie będzie miał wglądu do historii składanych zamówień, programu rabatowego oraz promocji adresowanych do Użytkowników zarejestrowanych. W celu założenia konta w Sklepie należy ze strony głównej wybrać opcję ZALOGUJ SIĘ (prawy górny róg ekranu). Po wyświetleniu strony Uwierzytelnianie, należy podać adres e-mail (będzie służył do korespondencji z obsługą Sklepu) i nacisnąć przycisk STWÓRZ KONTO. Następnie należy wypełnić formularz rejestracyjny (pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe). Prawidłowa rejestracja w Sklepie jest sygnalizowana pojawieniem się komunikatu na stronie Sklepu: „Twoje konto zostało utworzone” oraz wysłaniem wiadomości na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail. Po dokonaniu rejestracji wskazane jest uzupełnienie danych adresowych Klienta. W tym celu należy kliknąć w pole „Dodaj mój pierwszy adres” i wypełnić wymagane pola formularza, a następnie zapisać go. Po wypełnieniu i zatwierdzeniu dokonanych zmian, można przejść do wyboru zamawianych produktów.
3. Logowanie do /Wylogowanie ze Sklepu.
Użytkownik, który ma założone konto w Sklepie (dokonał Rejestracji) dokonuje logowania poprzez kliknięcie kursorem w słowo ZALOGUJ SIĘ umieszczonego w prawym górnym rogu ekranu. Po wprowadzeniu prawidłowych danych (login + hasło) Klient zostanie zalogowany do Sklepu. Wylogowanie ze Sklepu następuje przez kliknięcie kursorem w słowo WYLOGUJ SIĘ, umieszczonego w prawym górnym rogu ekranu.
4. Wybór zamawianych produktów.
Wszystkie przedmioty oferowane w Sklepie są przypisane do odpowiednich KATEGORII (ramka po lewej stronie ekranu). Po kliknięciu kursorem w kategorię, przechodzimy do strony z produktami umieszczonymi w danej kategorii. Niektóre kategorie, mogą mieć podkategorie, które zostały stworzone w celu usprawnienia procesu wyboru produktów. Klikając w interesujący nas produkt, otwieramy jego kartę katalogową. W karcie katalogowej produktu znajdują się następujące informacje na jego temat: - opis produktu, - cena jednostkowa brutto, - stan magazynowy (dostępna ilość sztuk), - zdjęcia produktu, - załączniki (tylko przy niektórych produktach). Produkty, które chcemy zamówić należy dodać do Koszyka (przycisk „Do koszyka”). Przed dodaniem do Koszyka podajemy liczbę sztuk zamawianego produktu. Po dodaniu produktu do Koszyka w prawym górnym rogu ekranu, wyświetlana jest informacja o liczbie produktów znajdujących się koszyku i łącznej wartości zamówienia. W celu sprawdzenia zawartości Koszyka, należy kliknąć kursorem w link znajdujący się obok ikonki „Koszyk” w prawym górnym rogu ekranu.
5. Procedura Zamówienia.
Po dodaniu wszystkich produktów, które Klient chce zamówić przechodzimy do okna Koszyk. Weryfikujemy rodzaj i ilość produktów (ikonki „+” i „-” umożliwiają korektę ilości zamawianego produktu). Ikona „Usuń” pozwala usunąć produkt, którego nie chcemy zamówić (np. został przypadkowo dodany do Koszyka). Kolejnym etapem jest weryfikacja adresu wysyłki oraz ewentualnie podanie danych do wystawienia faktury VAT (w tym celu należy wypełnić pola „Twój adres rozliczeniowy”). Następnie wybieramy sposób dostawy, wypełniamy pole „Zostaw wiadomość” (jeżeli chcemy coś przekazać obsłudze Sklepu np. sugerowane godziny dostawy), akceptujemy Regulamin Sklepu (po zapoznaniu się z jego treścią) i na koniec wybieramy sposób płatności. Całkowity koszt dostawy zamówionych przedmiotów jest podany przy każdej z opcji dostawy. Są dwa sposoby płatności za zamawiane produkty: przedpłata (płatność z góry) lub płatność przy odbiorze (pobranie). Na stronie „PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA” podana jest sumaryczna kwota do zapłaty, uwzględniająca już koszty wysyłki. Na koniec należy kliknąć kursorem w pole „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
Efektem złożenia zamówienia jest wyświetlenie okna z danymi do przelewu bankowego, jeżeli Użytkownik wybrał jako sposób płatności: przedpłatę lub w przypadku wyboru płatności za pobraniem wyświetlony zostanie komunikat, z informacją potwierdzającą złożenie zamówienia i adresem, na który zostanie wysłana przesyłka. Równocześnie do Użytkownika wysyłana jest wiadomość e-mail, potwierdzająca złożenie zamówienia wraz z wszystkimi niezbędnymi informacjami pozwalającymi dokończyć zamówienie (np. numer rachunku do wpłaty).
6. Wysyłka Zamówienia.
Obsługa Sklepu każdorazowo wysyła do Klienta wiadomość na adres e-mail (podany przy składaniu Zamówienia) o nadaniu przesyłki z zamawianymi przedmiotami.